Приватний інноваційний вищий навчальний заклад IV рівня акредитації в місті Дніпро, Україна. Якісна освіта, що відповідає міжнародним стандартам.
 
науково-методична лабораторія суспільно-гуманітарної освіти





ПЕДАГОГІЧНІ СТУДІЇ

30 груд. 2024
Науково-методична лабораторія суспільно-гуманітарної освіти

Впродовж тижня 16-20 грудня проведено низку педагогічних студій для вчителів суспільно-гуманітарного спрямування за загальною тематикою  «Майстерність як вимір педагогічної зрілості». Заходи були орієнтовані на вчителів освітніх галузей: мовно-літературної освітньої галузі (української мови та літератури, зарубіжної літератури), мовно-літературної (іншомовна освіта), освітньої галузі фізичної культури, громадянської та історичної освітньої галузі, мистецької та мали на меті сприяти професійному розвитку, обміну досвідом між педагогами.

Учасники студії – вчителі мистецької освітньої галузі розглянули дієвий інструментарій мотивації учнів, який є доцільним на уроках мистецтва, у створенні розвивального, креативного освітнього середовища. Серед питань, що виникали під час обговорення, були, зокрема, наступні: «Як зацікавити сучасних учнів мистецтвом?», «Які прийоми сприятимуть залученості учнівства до діяльності на уроці?», «Які ресурси варто використати для розвитку художньо-образного мислення підлітків?».

Учасники студії – вчителі мовно-літературної освітньої галузі (української мови та літератури, зарубіжної літератури) На заході продовжували обговорюватися нові рекомендації оцінювання учнів/учениць 5-9 класів Нової української школи.

Рекомендовано: чітке планування освітнього процесу на семестр (календарно-тематичне планування); ознайомлення учнів/учениць із критеріями оцінювання; надання учням/ученицям зворотного зв’язку щодо їхніх результатів навчання за певний період; методи, способи і засоби при оцінюванні результатів навчання; оцінювання під час навчання в дистанційному та змішаному режимах;

принципи академічної доброчесності учнями/ученицями...

Зосереджено увагу на формувальному оцінюванні результатів навчання учнів/учениць, яке виконує діагностувальну, коригувальну, орієнтувальну, мотиваційно-стимулювальну, розвивальну, прогностичну та виховну функції.

Учасники студії – вчителі освітньої галузі фізична культура розглянули дієвий інструментарій мотивації учнів, який є доцільним на сучасних уроках, у створенні здорового, розвивального, безпечного освітнього середовища. Опанували програму switched on для швидкого прийняття рівень при роботі з інвентарем так і без, що дозволяє розвивати координаційні здібності учнів та одночасно працює з розвитком цифрової компетентності учнів на уроці фізична культура.

Учасники студії – вчителі громадянської та історичної освітньої галузі. Учасники заходу працювали над створенням та практичним використанням інтерактивних завдань для здійснення підсумкового оцінювання на уроках курсів громадянської та історичної освітньої галузі. Були запропоновані онлайн ресурси, за допомогою яких моделюються цікаві завдання для ефективного визначення рівня навчальних досягнень здобувачів освіти.

Особливу увагу присутніх було акцентовано на важливості використання нових форматів оцінювання у просторі НУШ та необхідності дотримання співвідношення результатів навчання учнів з обов’язковими результатами навчання, визначеними Державним стандартом базової середньої освіти.

Зустрічі на педагогічних студіях створюють можливості для взаємообміну досвідом вчителів освітніх галузей та розгляду актуальних питань розбудови екологічного безпечного комфортного освітнього середовища, де гармонійно поєднуються напрацювання науковців та практичний досвід вчительства.

Учимося, Ділімося, Впроваджуємо!

 





Новини


30 груд. 2024
ПЕДАГОГІЧНІ СТУДІЇ
Науково-методична лабораторія суспільно-гуманітарної освіти

6 груд. 2024
ГРУДНЕВІ ПРАКТИЧНІ ІНТЕНСИВИ
«Ресурси, стратегії, практики» науково-методична лабораторія суспільно-гуманітарної освіти

Всі новини