науково-методична лабораторія суспільно-гуманітарної освіти





Дискусійний простір для вчителів мовно-літературної освітньої галузі української мови та літератури

23 бер. 2025
Нова українська школа: свобода і можливості вчителя та учня

І ще раз про оцінювання результатів навчання та інше...
Учитель/учителька НУШ - людина,
яка надихає вчитися
 
20 березня 2025 року продовжив свою роботу дискусійний
простір для вчителів української мови та літератури, зарубіжної
літератури (за планом КЗВО «Одеська академія неперервної освіти
Одеської обласної ради») у форматі онлайн.
До роботи простору приєдналися 117 учителів-словесників.
Модераторка Світлана Свінтковська, методистка НМЛ
суспільно-гуманітарної освіти кафедри методики викладання і змісту
освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної
ради», наголосила, що сьогодні реформа освіти вимагає не лише зміни
програм, але й головного рушія покращень в освіті - самого
вчителя/учительки. Адже саме від нього/неї залежить, чи зацікавиться
дитина у навчанні,чи зрозуміє матеріал, та врешті - чи буде себе добре
почувати у стінах школи і впевнено поза ними.
Які ж питання сьогодні на часі із запровадженням НУШ
дискутувалися, слухалися, обговорювалися, пропонувалися на
дискусійному просторі:
- розуміння, приймання особистостей кожної дитини ;
- новий учитель не залишається осторонь нових підходів і
техологій;
- постійно вдосконалюється та розвивається;
 
- партнерство з дітьми і батьками;
- компетентності - інструменти сучасного вчителя/вчительки;
- індивідуальна освітня траєкторія;
- учитель/учителька - візитівка реформи, головний рушій змін.... і
інші.
Учасники/учасниці ділилися власним досвідом роботи у 5-7 класах
НУШ і не тільки...
Відбулося обговорення (навчання, обмін досвідом) змісту листа
Міністерства освіти і науки України від 14. 03. 2025 р. №1/4895-25 “Про
окремі питання оцінювання результатів навчання”, зокрема:
- окремих питань оцінювання результатів навчання відповідно до
вимог Державного стандарту базової середньої освіти;
- як спланувати поточне оцінювання за групами результатів;
- як вивести семестрову оцінку за групами результатів;
- як вивести річну оцінку та скоригувати (за потреби) семестрове й
річне оцінювання;
- як фіксувати оцінювання за групами результатів у класному
журналі.
 
Працюємо далі!
Закінчуємо успішно навчальний рік!
Усім добра, тепла!
Нехай гараздиться у доброму здоров’ї під мирним небом України!




Новини


8 черв. 2025
Дискусійний простір
простір для педагогів мовників

24 трав. 2025
Дискусійний простір педагога нмл суспільно-гуманітарної освіти
для вчителів освітнії галузей суспільно-гуманітарної освіти

1 трав. 2025
Практичний інтенсив
Як підготувати компетентнісно – орієнтоване завдання

Всі новини